Biorąc pożywienie dostarcza energii dla różnych działań i kwoty pozostałej energii, które nie są używane w tym procesie determinuje naszą masę ciała. Kalorie służyć jako standardowa miara energii, a kiedy utrzymać wagę ciała, oznacza to, że konsumpcja żywności stanowi kalorii, co jest wystarczające do działania w ciągu dnia. Z drugiej strony, kiedy spożywanie pożywienia dostarcza więcej kalorii niż jest to wymagane, można świadczyć stopniowy przyrost masy ciała w okresie czasu.

Jednak sytuacja jest dość skomplikowana. Nawet wtedy, gdy nie mamy do czynienia jakichkolwiek psychologiczne zaburzenia odżywiania i zachować pełną kontrolę nad naszą spożycie kalorii, wiele czynników, takich jak szybkość przemiany materii, podstawowych powikłań zdrowotnych i brak będzie skomplikować tę prostą formułę. Podobnie możemy ewentualnie zarządzać masy ciała poprzez zwiększenie liczby spalonych kalorii w ciągu dnia, ale napiętych harmonogramów, proste życie, a także wiele innych czynników wpływa na naszą zdolność do zmniejszenia masy ciała podczas ćwiczeń.

Otyłość odnosi się do nadmiernego nagromadzenia tłuszczu w organizmie, który zwiększa masę ciała ponad zalecanych granicach. Otyłość wpływa nie tylko na wygląd osobnika, ale także prowadzi do komplikacji zdrowotnych, takich jak cukrzyca, nadciśnienie, choroby serca i wielu innych zaburzeń.

Szanse komplikacji zdrowotnych związanych z otyłością znacznego zwiększenia ludzie przypadkowo dodaje masy ciała z czasem stać się bardzo nadwagą.

Na szczęście, nawet skromny utrata masy ciała może prowadzić do znacznej poprawy stanu zdrowia osób cierpiących na otyłość. Zmiany w stylu życia w tym zrównoważone programy dieta i ćwiczenia są praktyki podejście do odchudzania zalecane, ale w niektórych przypadkach może być konieczne leków lub procedur bardziej inwazyjnych odchudzania swoje zdrowie i porady ekspertów lekarz.

szczupla sylwetka dieta

Otyłość wiąże przyrost masy ciała z nadmiarem tkanki tłuszczowej. Otyłość i nadwaga wynika, że indywidualna masa ciała jest większa niż zalecane limity dla utrzymania dobrego stanu zdrowia w określonej wysokości, ale otyłość nie musi oznaczać, że masz nadwagę. Masa ciała może zwiększyć wzrost mięśni, gęstość kości, tłuszczu i wody w organizmie. To gromadzenie się tłuszczu, co sprawia, że różnica między tymi dwoma warunkami zdrowia.

Otyłość jest przyczyną wielu komplikacji zdrowotnych, takich jak zapalenie stawów, choroby serca, udaru, cukrzycy i niektórych form raka. Mimo przegranej 09:55 procent masy ciała może zapewnić skuteczną profilaktykę przeciw wczesnym wystąpieniem tych powikłań. W trudnych warunkach Jeśli waga wynosi 200 funtów, tracąc 10-20 funtów stworzy różnicę!

Przyczyn otyłości

Ogólnie łatwy styl życia z nadmiernym spożyciem kalorii powoduje otyłość, ale inne powikłania, takie jak zmiany hormonalne i metaboliczne i czynniki genetyczne nie mogą być ignorowane. W większości przypadków przyczyny i czynniki łączą się znaczny wzrost nagromadzenia tłuszczu w organizmie. Częste przyczyny otyłości można opisać w następujący sposób:

Łatwy tryb życia: Aktywność fizyczna jest bardzo ważne, aby kontrolować swoją wagę i spalić nadmiar kalorii.

Niezdrowego jedzenia zachowanie: W uzupełnieniu do zaburzeń odżywiania, niezdrowe zachowania żywieniowe prowadzą do otyłości. Pomijanie śniadania i przejadanie się w nocy, wysokokaloryczne fast foodów i napojów i chciwości dla bardziej egzotycznych przysmaków przyspieszyć proces akumulacji tłuszczu.

Ciąża: Kobiety przybierają na wadze podczas ciąży zmiany hormonalne zwiększają nagromadzonego tłuszczu.

Niewystarczające snu, zmiany hormonalne niedostatecznego snu powoduje głód pożywienia. Siedem godzin dobrego snu niezbędne dla dobrego zdrowia jest.

plan diety odchudzanieLeki: Niektóre leki powodują przyrost masy ciała jako część ich skutków ubocznych, jeśli dieta lub fizycznego harmonogram nie zostanie odpowiednio zmieniona do kontrolowania wagi.

problemów medycznych: powikłań zdrowotnych, takich jak zapalenie stawów, depresja, nieprawidłowego działania tarczycy, niskie uszkodzenia metabolicznego i wielu innych chorób wpływających na poziom aktywności fizycznej, co prowadzi do gromadzenia się tłuszczu i otyłości.

Brak aktywności fizycznej jest bardzo ważnym czynnikiem, który przyczynia się do otyłości. Charakter pracy, napiętym harmonogramie lub preferencją dla łatwego życia znacząco zmniejsza ilość aktywności fizycznej. Zastosowanie nowoczesnego podróżowania transportem nawet krótkich dystansach przyczynia się do aktywności fizycznej.

Kwota resztkowych kalorii zwiększa się, gdy ludzie podążają prosty styl życia, ponieważ bardzo mała ilość energii zużywanej podczas rutynowych czynności, a zatem nadmiar kalorii są przechowywane w postaci tkanki tłuszczowej.

Ryzyko i powikłania

Otyłość jest związana z wieloma powikłaniami niebezpiecznych dla zdrowia. Otyłość jest bardziej prawdopodobne, aby spowodować pojawienie się tych problemów zdrowotnych:

Jak schudnąć?

Przy spalaniu nadmiaru kalorii poprzez aktywność fizyczną lub wykonywania procedur jest najbardziej skuteczne i zalecane podejście do odchudzania. Trzeba pozbyć 3500 kalorii stracić jeden kilogram masy ciała. Możesz przyciąć nadmiar kalorii poprzez zrównoważenie spożycie pokarmu lub po energicznym rutynowych fizycznej.

 

 

Zapisz

Zapisz